DISTANCES LĪGUMS
Distances līgums ir vienošanās starp PATĒRĒTĀJU (PTAL 1. panta 3. punkts) un pārdevēju (PTAL 1. panta 5. punkts) vai pakalpojuma sniedzēju (PTAL 1. panta 4. punkts), pamatojoties uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu ar adresēta vai neadresēta iespieddarba, tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, Interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību. Distances līgums attiecas uz pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti interneta veikalā ar piegādi, bet neattiecas uz tiem pirkumiem, kas izdarīti Pārdevēja tirdzniecības vietās.
DISTANCES LĪGUMA SPĒKĀ STĀŠANĀS
Distances līgums skaitās stājies spēkā, kā tikko PATĒRĒTĀJS ir veicis pasūtījumu ar Interneta, telefona vai citu tehnoloģisko līdzekļu palīdzību un ir saņēmis no PĀRDEVĒJA apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Pasūtījumu un pasūtījumu apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie adresēti.
DISTANCES LĪGUMA IZPILDES LAIKS
PĀRDEVĒJS apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk, kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no PATĒRĒTĀJA, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu. Ja PĀRDEVĒJS nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka PATĒRĒTĀJA pasūtītā prece nav pieejama, tad PĀRDEVĒJA pienākums ir informēt par to PATĒRĒTĀJU. Tādā gadījumā PĀRDEVĒJS var piedāvāt PATĒRĒTĀJAM ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu.
ATTEIKUMA TIESĪBAS
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, PATĒRĒTĀJS var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt PĀRDEVĒJAM iegādāto preci.
PATĒRĒTĀJS nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- prece nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir bojāts (bojāta vai noplēsta aizsargplēve no ierīces ekrāna, ierīces iepakojums saburzīts vai savādāk bojāts);
- precei nav saglabāta sākotnējā kvalitāte;
- prece vizuāli ir bojāta (tai skaitā mehāniski bojājumi, bojājumi, kas radušies preces uzglabāšanas un transportēšanas gadījumā);
- patērētājs nevar uzrādīt preci tās sākotnējā komplektācijā;
- patērētājs ir veicis mehānisku iejaukšanos precē;
- prece ir tikusi lietota.
PATĒRĒTĀJS ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
PREČU ATGRIEŠANAS KĀRTĪBA
PIRCĒJAM atgriežot iegādāto preci nepieciešams uzrādīt dokumentu, kas apstiprina pirkumu. PATĒRĒTĀJS var atgriezt preci, atbilstošu distances līgumam, 14 kalendāro dienu laikā kopš preces saņemšanas. PĀRDEVĒJS apņemas atgriezt naudu 15 darba dienu laikā. Ja PATĒRĒTĀJS vēlas atgriezt preci, kura neatbilst distances līguma noteikumiem, tad saskaņā ar LR Ministru Kabineta noteikumiem Nr.255, PATĒRĒTĀJAM jāaizpilda prasījuma pieteikuma veidlapa un jānodod atgriežamā prece pilnā komplektā.
Aizpildītu veidlapu (var lejuplādēt šeit) kopā ar preci Jūs varat atgriezt:
Mūsu birojā - Adrese: Katoļu ielā 31, Rīga (darba dienās no 9:00 līdz 17:00)
Ar Omniva - Saņēmējs: SIA “Rīga MT”, Tālrunis: 27012577, Pakomāts: Rīgas Katoļu ielas Neste pakomāts
Ar kurjeru vai pa pastu - Adrese: Katoļu iela 31, Rīga, LV-1003, Saņēmējs: SIA “Rīga MT”, Tālrunis: 27012577